loading...
عاشقانه های آرام
آرام بازدید : 4 پنجشنبه 09 مرداد 1393 نظرات (0)

 و رویای ما به حقیقت پیوست ،قلب های ما به هم پیوست و زندگی آغاز شد 

به تو رسیدم در اوج آسمان عشق،این بود قصه من و تو و سرنوشت 

تو آمدی و دنیا برای من شد ،همه انتظار قصه ها و دلتنگی ها تمام شد 

تو آمدی یو عشق امدو و پیوند ما در کتاب عشق ثبت شد 

باور نداشتم برای من شده ای ، لحضه ای به خود آمدم دیدم همه زندگی من شده ای 

عشق معجزه نیست حقیقتیست در قلب ها که پنهان است 

به پاکی عشق ،به لطافت با تو بودن ما با هم امده ایم تا به  همه ثابت کنیم معنای عشق واقعی را 

تو همانی که من میخواستم ،مثل تو کسی در دنیا نیست برایم مثل تو هیچ گاه نیامد و نماید تو اولینو آخرینی برایم


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
دوستون دارم و اینو بدونید به عشق همهی شما دختر و پسر های امروزی دیروزی فردای که دارم از وقتو چشمم میگذرم دوست دار همتون آرام
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 1
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 30
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 10
  • بازدید سال : 14
  • بازدید کلی : 250
  • کدهای اختصاصی